Service delivery manager

Detail vacature

Introductie

Service Delivery Manager

Als Service Delivery Manager stuur je 3 Agile teams aan, om en bij de 20 personen, en rapporteer je rechtstreeks aan de afdelingsdirecteur.

Het team dat verantwoordelijk is voor het beheren en optimaliseren van MEAN stack applicaties (MongoDB, Express.js, Angular, Node.js).

Tâches et deliverables/Taken en deliverables :

  •   Je leidt Agile & zelforganiserende teams om de opvolging van verschillende projecten te verzekeren, volgens de gemaakte afspraken.

  •   Je leidt, coacht en motiveert je team om ervoor te zorgen dat de gestelde doelen worden behaald.

  •   Je werkt mee aan het algemeen beleid van de ICT-afdeling en draagt bij aan het bepalen van gemeenschappelijke ICT-prioriteiten.

  •   Je werkt aan de continue verbetering van de dienstverlening aan je klanten.

  •   Je staat garant voor een toegankelijke en klantgerichte dienstverlening, op basis van

    duidelijke afspraken over de te leveren diensten, hun Service Levels en de kosten die ze met zich meebrengen.

  •   Je motiveert je medewerkers, verdeelt de verantwoordelijkheden in samenspraak met en in functie van de competenties van je teamleden en evalueert hen.

  •   Je bepaalt ook welke resources nodig zijn om de projecten tot een goed einde te brengen.

  •   Je coördineert de activiteiten met betrekking tot de strategische roadmap van het domein.

  •   Je hebt een sterk analytische geest, bent leergierig, communicatief, stressbestendig en

    flexibel.

    Kwalificaties

 Coacht on the job en ook op afstand

 Je beschikt over min 5 jaar ervaring in een people managementfunctie in een grote, organisatie of bedrijf.

  •   Dankzij je uitstraling, je uitgesproken visie en je goede algemene ICT-kennis ben je in staat om sterk leiderschap te ontwikkelen. Je stijl van leidinggeven en je communicatie stimuleren de samenwerking en maken je tot een enthousiaste coach en People manager.

  •   Ervaring met agile manier van werken is een must.

  •   Je bent sterk resultaat- en klanttevredenheidsgericht. Je toont een natuurlijke ambitie om

    bij te dragen aan de persoonlijke ontwikkeling van je medewerkers en om de processen

    waarvoor je verantwoordelijk bent te optimaliseren.

  •   Een zeer goede kennis van het Frans, Nederlands en Engels is een must.

Inlichtingen

Younes Marchouh +32 3 202 05 00

GA DE UITDAGING AAN

Solliciteren voor deze vacature

Vul onderstaand formulier in

Deel deze vacature